Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 29 september 2010

ännu en dag hemma.

riktigt jävla tråkigt att bara ligga hemma hela tiden, men igår tog jag mig i kragen, eller ja, sonny å thomas tog mig i kragen å tyckte vi skulle gå på bio.
Trollkarlens lärling vart de, och jag hostade mig genom hela filmen, tur att det inte var så mycket annat folk där.
Den var bra, trodde det skulle vara mera spänning, mera "lära sig trolla" och ärligt talat e jag lite besviken på slutscenen. Men helt klart godkänd. Nicholas Cage har det fortfarande, men han börjar bli gammal nu.


Var även och hostade mig igenom en husvisning igår.



Lagom stort/litet hus för mig å Thomas med öppen spis i vardagsrummet, källare, garage, litet förråd på gården, växthus, ca 2200kvm tomt och bygglov för 200kvm hus till. :) Lagom mysigt inuti, bara lite lister som behövs sättas dit och så.

Får väl se vad det blir, måste få huset i dalarna sålt först oxå innan vi kan köpa något här nere.
Å just nu känns allt väldigt mycket kaos på jobbet så vi får väl se vad som händer där först.

Mäklaren ringde iaf idag och ville kolla vad vi tyckte igår och ifall det skulle kunna vara intressant för oss. Svarade iofs inte när han ringde, svarar typ aldrig på 08-nummer jag inte känner igen....


Nu ska borsta tänderna, skölja munnen med klorhex skiten, ta en pencillin och åka bort till Matxtra och kolla vad det kostar att skicka bindningarna.
Hörs senare/ En hostade liten dam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar