Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 1 september 2010

onsdag

snart kommer det en massa skor till mig :D


Tradera is awesome sometimes... 805:- inkl frakt för alla dessa skönheter.

Tacksamma onsdag denna veckan eftersom måndagen har en förmåga att försvinna för fort.
Jag är tacksam för
-två dagars ledighet
-att det ser ut som ljusare tider med personal på jobbet
-att det betyder att jag kan få ledigt
-att jag vann dessa sko
-tacksam för att jag äntligen har hittat en present jag är nöjd med till en av min bästa vänner på hennes födelsedag :D


 mår inte helt hundra idag, igår hade jag så ont i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, låg  i fosterställning i sängen å försökte glömma både magont och min fruktansvärda huvudvärk.
Orkar inte koncentrera mig på detta just nu..
har inte ens en bil så jag tar mig någonstans. men de e ju kanske bra, då e man (typ) tvingad till att stanna hemma å ta de lugnt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar