Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 23 september 2010

sne

idag är jag sne/svullen. Vaknade upp imorse å tyckte de kändes konstigt i ansiktet, mycket riktigt. Lagom svälld på vänster sida. Min kind ser helt muppig ut. Ser halvt ut som en bulldog. suck, inte alls så jävla rockigt.
Ont när man trycker under hakan, precis vid käkbenet.
Vill inte gå till tandläkaren å betala 700 spänn för en undersökning om det inte ens är tänderna som är problemet. Thomas mumlande om halsmandlarna eller nån körtel eftersom jag e öm på hakan/halsen.
Jag tror att de e blindtarmen som måste bort :P

Jobbat, som fan idag. Känner själv att jag har fått mycket gjort, vilket känns skönt. Men vid 18 var både ögonen och hjärnan aptrötta.
Efter jobbet drog jag till Memlan, lämnade kläder och Pifi krydda :) Fick kycklingfilé tillbaka :P

Maten var färdig när jag kom hem men de e svårt att äta när man typ biter sig i kinden varje gång man ska tugga. men äta måste man.

Nu ska jag tokborsta tänderna å sen sova. En kreativ dag på jobbet väntar imorgon. :)
Ciaao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar