Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 26 september 2010

Uää

Tog mig i kragen igår å följde med till Frihamnen, träffade Emma, Jocke, Tom å Natti :) Länge länge länge sen sist..
Handlade lite å kom hem vid 18, slappa framför tv;n framtill midnatt sen tog vi bilen in till stan å mötte upp Emma mf på Collage, för att träffa dom igen innan de skulle åka hem till karlstad idag.
Jag drack tre supergoda alkoholfria drinkar, hej pencillin! :)

Idag e jag tröttheten själv, förkyldare än någonsin, hostar som aldrig förr. Införskaffade iaf hostmedicin igår så förhoppningsvis blir det bättre.

Thomas är ett underbart stöd när jag är sjuk, men än vad jag trodde. Han tar hand om mig trots att han själv är lika sjuk! Det är kärlek <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar