Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 22 september 2010

bloggandet fortsätter.

Känns bra att jag kommit igång med bloggen igen :)
Idag har jag jobbat, hela dagen faktiskt. Inte riktigt som planerat men va fan. Allt kan inte gå som planerat.
Fixade löner och annat precis som planerat. Men sen visade det sig att det var två matbokningar i frihamnen som inte blivit bokade. Detta resulterade i att thomas fick shoppa å agera kock.
Bra alltiallo de där alltså :)
Frida va supersnäll å hjälpte thomas med maten och hjälpte oss allihopa att hålla humöret uppe. :)
När jag var färdig med allt mitt som jag planerat att göra, hjälpte även jag till med kockandet. Och blev tvungen att erkänna för mig själv att det är sjukt kul att laga mat, och mitt i allt saknade jag skolan lite, att få laga mat tillsammans å så. Det var lite stressigt å så, men riktigt skoj :D

Väl hemma, tog jag en värmande dusch, en kopp te sen kröp jag ner i sängen för att uppdatera mig i Idol-världen. :) Tack tv4play!

Nu ska jag ta min andra kopp te, till de överväger jag en knäckemacka eller eventuellt en kaka :P

himlen över frihamnen ikväll. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar