Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 16 september 2010

update fail, verkligen

jepp, that´s how I am... suck, astråkigt.
Har inte glömt bort bloggen, har tänkt att jag ska uppdatera men inte orkat. Å de e ju faktiskt tanken som räknas. :P
Blir ingen lista denna veckan eftersom de redan e torsdag. så vi skippar de tills nästa vecka.
Har lyckats dra på mig lite sjukdom oxå, har haft feber, kanske har de fortfarande, e förkyld, hes och i tisdags när jag kom hem från jobbet spydde jag oxå. Fantastiskt helt enkelt.
Älskade Ellinor va på jobbet härom dagen och fick mig lite positivare, hon e bra på sånt, hon är alltid glad och sprallig, precis som jag vill vara. Enligt henne är allt fantastiskt. :D

Tänkte bjussa på lite bilder och sedan bli bättre på att uppdatera.


Millan har ju fyllt år, det vart fika, middag, fest, skratt å drinkar till förbannelse :)



Ovan: Nova äter tonfisksallad på Milla´s i skärholmen, å thomas lessnade på att vagnen på maxi gick dåligt så han försökte fixa den :P
Fick sällskap en natt av en väldigt mysigt liten misse :D



 Har även shoppat lite inför halloween, e riktigt nöjd med vingarna :)



Nu har jag bråkat färdigt med bilder för idag, nu ska jag försöka sova för imorgon ska jag faktiskt jobba å på lördag ska jag hämta cross å sen på Blue Man Group med min älskade Thomas :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar