Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 28 september 2010

hemma idag med

Är helt slut idag, vet inte om det är för att jag sovit för mycket eller om jag får igen för att jag tog ut mig för mycket när jag tvättade igår...
Hostar mera idag än vad jag gjort tidigare och snörvlar mera, men jag tror att det är för att det börjar släppa.

Funderade om jag skulle försöka mig på en liten  promenad idag, behöver nog lite frisk luft.
Ska iaf försöka ta mig iväg till tullinge centrum och väga bindningarna jag som jag sålt på tradera, innan jag får dåligt omdöme...

Sen ska jag nog inte försöka med så mycket mer. Är ledig ons-tors. Sen hoppas jag verkligen att jag är frisk till helgen så jag kan jobba. Tycker det är synd att andra måste typ lida för att jag är sjuk.

Har börjat titta på hus här nere också, både köpa och hyra. Har hittat ett som är till salu i norsborg och ett som uthyres i Haninge. Så vi får se vad det blir. Skulle kännas bra att ha ett hus, eller iaf någonting som är större än det vi har. Så kompisar kan komma och hälsa på från malung, och mamma å pappa.

Nu ska jag snyta mig, ta en kopp the å dö en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar