Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 18 september 2010

nyttigheten slår till igen.

Till frukost, nån kladdkake-aktigt från 7-eleven, efter det omelett och efter det mera kladdkaka(?) å pepsi. yeah! det gäller att hålla sig i form :)

Inatt kollade jag på Kick-Ass, fy fan vilken bra film, första filmen jag sett på länge som jag verkligen tyckte va bra! men sen e ju jag lite geek, å gillar superhjältar, tv-spel och annat sånt där. inte nya spel eller nått, jag gillar supermario, bond till nintendo 64. klassiker alltså :)


Där är hon, deltids nörden!











Har btw på mig en t-shirt som jag fått av underbara älskade Cissiii :)


Hon tyckte att den passa in på mig :)
Det kanske den gör...











Nu ska jag ta mitt pick å pack, min äppelgröna ryamatta och bege mig till Haninge för att byta den mot en pw80, sweet :)
Gillar gruppen Bortskänkes/Bytes/Mottages 08-området på Fejjan!
Tjing Tjing!

förresten, ikväll smäller det. God mat å blue man group på riktigt. :D riktigt jävla najs!
älskopälsko e awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar