Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 20 september 2010

trött i ögat

måndag igen.
Detta har varit min måndag.
- Möte med jobbet, hela ligan samlad, händer inte ofta.
- Träffat Memlan, ätit kanelbulle å bytt tv.
- Druckit kaffe med Millan, snackat skit.
- Varit hos Jenny på klädprövar afton, glömde dock bort det klassiska Jenny-och-Maria-teet. Både jag å Millan vart ett par klädesplagget rikare. Har även bokat en jacka. As-fin! Kastar upp bilder när jag har den i mina händer :P
- Slappa framför tv:n till "Lite Sällskap", ätit kaka å nu e jag ashungrig.
- Träffat Sonny, iofs e han här nu, så jag träffar fortfarande sonny :P

Har kort å gott haft en dag där jag träffat många jag inte träffat på länge :P
Imorgon blir det jobb på min lediga dag. Inte alltför länge bara. In å göra det jag tänkt, sen sticker jag.
Nu ska jag äta lite, sen sova.
Å jag vet, min matvanor e toppen! Middag eller vad det nu är 23:35.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar