Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 27 september 2010

just de, måndag

måndag = måndagslistan, när man e sjuk så känns det inte som man e tacksam för så mycket, men jag ska göra ett försök.



- Jag fick pencillin av tandläkaren, som då även kan ta bort min förkylning och feber.
- Lördagen på Collage fick något annat att tänka på samt träffa dessa roliga karlstad-bor.
- Millan inte blir arg eller irriterad när jag inte svarar ibland när hon ringer, när jag glömmer att ringa henne eller missar hennes sms och svarar på dem eller ringer flera timmar för sent.
- För att jag får tid att fundera när jag är hemma och är sjuk.
- Henke är en ängel och ställer upp och jobbar istället för mig.
- Thomas är mr. wonderful och hjälper sin sjuka flickvän.
- För att jag precis fick en rabatt kod från Ellos, nu ska jag shoppa :)

Hörs senare!

1 kommentar:

  1. En krya-på-dig-kram skickad från mig till dig :P
    Klart jag inte blir sur, ja menar jag gör ju samma sak, typ totalt skiter i allt och alla när jag sover på dagen :D

    SvaraRadera