Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 27 september 2010

maria x3

olika versioner av maria under drygt 2 år.


Snörvlar och äcklar mig idag med, men det verkar vara på bättringsvägen, slemmet är inte längre tok-grönt, men jag snyter mig som en idiot, rinner ur näsan och hostar som jag vet inte vad.
Älsk jobbar då idag. Har kollat på julklapp till han å mig, man har mycket tid framför datan å tid att fundera när man är hemma och är sjuk.
Prövade hyra en film på cdon on demand oxå, men cdon svek mig som vanligt.
När man handlar nått och det ska komma hem med posten så går det jättesmidigt, men när man antingen ska ladda hem något eller on demanda nått så skiter det sig. Har mailat dom och väntar på svar, men dom garanterar svar inom 24 timmar och jag hyrde filmen för att få se den nu inte imorgon! Skit oxå.

Nu pencillin, sen försöka handla om orken finns.
Sjuk, gnällig, maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar