Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 19 september 2010

igår vs idag.

Igår va jag glad och det var tjo och tjim stoj och kalas :)

Idag är jag inte så pigg, inge tjo och tjim, idag är det sängen, hela jävla dagen. Är helt slut, har knappt lyckats äta nått eller dricka något. Hej Bakfylla!
Just idag är jag stark just idag mår jag bra.... fast tvärtom.

Men det var iaf skoj igår, maten va supergod.  Lägger in menyn :)

• Tonfisk `blue fin´ tataki, mango, avocado, sojabönor, chiliaioli
• Kryddstekt lammrostbiff, potatisfondant, rödkål, svartvinbärssky
• Tirramizu, blåbärslikör, jazzkaffe, vitchoklad, blåbärssorbé, thai basilika

Drack drinkar och faktiskt, kors i taket, en öl till maten. Kors i taket igen! Både jag å thomas drack öl till maten :P
Efter showen gick vi till snaps å sa hej till Cissi, sedan tillbaka till Chill å där jobbade ju Johanna.
Efter en stund kom John å vi drog vidare till Kellys, superkul. sen vidare till Bar 54. å när dom stängde klockan 3, drog vi in till the Lab. Träffade massa trevliga människor och kvällen varade till typ 8 imorse. Så det är inte så konstigt att jag e sliten idag. Tänkte jag skulle piggna till lite å ringa Mamsen oxå :)

Och btw, på Kellys kom en kille framtill mig å började snacka, frågade vad jag hette å så, sen frågade han vart jag kom ifrån. Å det visade sig att han oxå var från Vallerås, Bengt Hansson tror jag han hette, Eller Hans Bengtsson, iaf. Det var Vild-Hasses son, small world! Första gången jag var på Kellys å första gången han var där oxå. Helt galet, faktiskt, jag är imponerad.

Nu börjar jag bli ashungrig så jag ska väl kolla vad som finns tillgängligt tills thomas kommer hem, samt jag måste ha nått mer att dricka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar