Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 30 september 2010

Tordag och hostar fortfarade

Fortfarande lika dålig som igår, sitter inte alls lika mycket i näsan längre, de mesta sitter i halsen nu. Blir nog hemma imorgon oxå, sen måste jag fan jobba helgen, tycker synd om Frida som jobbat flera helger i rad nu..

Gjorde våfflor igår, vilket resulterade i detta:
Min mobilladdare full i våffelsmet. Smidigt Maria....
Hoppas den funkar senare iaf.

Pratade lite med Jenny igår oxå, så hon skulle kolla vidare på ett hus i kagghamra som är/ska bli till salu. :)
Även hon längtar efter att jag ska bli frisk så vi kan umgås.
Tänkte att jag skulle ha åkt till Erikshjälpen idag och dumpat en kartong med kläder till dem, men Thomas tog bilen å visste inte när han skulle komma hem igen... Så det får väl bli till veckan istället, annars har jag ju framtill 15:00 imorgon, men det är roligare att åka dit när det är öppet.

Kanske ska ta å fota lite kläder och lägga ut på tradera idag då.
Har funderat på det där med tradera, det enklaste är kanske att åka och väga allt först så man vet de först, istället för att göra det efter att det är sålt som jag gör nu. vilka problem man har.

Nu ska jag fortsätta försöka öppna ett sparkonto. :)
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar