Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 8 augusti 2011

besök

Jocke kom fram inatt.
Fick en jättefin present i form av 2 cocktailglas, ett duschdraperi och (vad jag tror är) isbitar, allt är det flamingos på :D


Idag har jag å Jocke varit in till täby centrum på jakt efter en peruk till en tavla han håller på med, tavlan föreställer Billy från filmen The Saw. inte de enklaste att hitta kanske, men till slut lyckades vi hitta något som kunde funka.
Vi tog en "latte-mamma-fika" som Jocke fint kallade det och kikade på en ny mobil till mig. Så nu e jag lite i valet och kvalet om vad jag ska ha. Va sugen på en iphone förut men nu lutar de åt nu annat, har lite beslutsångest mellan två mobiler, varav ingen är en iphone :P

Nu ska jag dra iväg och hämta ett paket som ligger å väntar på mig i vallentuna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar