Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 31 augusti 2011

kvällen

Nu på kvällen startade jag en tvättmaskin för att jag ville tvätta mina mjukisbyxor, självklart passade jag på att tvätta en massa annat samtidigt. Å nu sitter jag här ,med mjukisbyxorna på, medans tvättmaskinen tvättar allt de där andra som inte va så viktigt. Blir man nå trött på sig själv ibland eller?
Men men, shit happends. Lyckades gläjda några utav mina vänner på Fejjan iaf som tyckte de va roande.
Har precis studsat ur duschen, ska åka till dalarna imorrn oxå. Tåget går 07:45, sen kommer jag tillbaka till sthlm igen på måndag 16:16, om allt går som de ska.
Vi missade ju våran förra vaccinationstid så på måndag ska vi ge de ett nytt försök. Förhoppningsvis går de bättre.
Tänkte ta mig en värmande kopp te och mysa ner framför tv;n nu :)
Ha de gött mina vänner :) 
Såhär snygg frisyr får jag när jag duschat och sedan haft turban på huvudet. 
Tummen upp för rufset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar