Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 22 augusti 2011

klen uppdatering.

Den klena uppdatering beror på en rolig kväll med inte helt så ovanligt en karatefylla.. Och dagen efter spenderas i sängen och på toaletten, bakfull som ett as, de första jag fick behålla intog på sent på eftermiddagen och varm i form av en burk med coca cola.
Kräftskivan/grillningen gick ju bra, en person blev full, naken och dansade på bordet. Helt galet... Och nej, den personen var varken jag, thomas, millan eller henke. Bara så ni vet. Det var en annan person.
Jag har inga bilder eftersom min kamera var borta. Notera VAR borta.
Älskade Gustav ringde mig igår å berättade att han hittat kameran i sin kavaj :) *Happyface* Så nu är den åter, fast i malung då. Ska försöka fixa ner den till stockholm utan att skicka den med posten. Har dåliga erfarenheter av att skicka saker med posten, de har en förmåga att gå sönder. (har hänt med både smink och cd-skivor.)

Min bakfylle-dag avslutades med kyckling å pommes ifrån karby grillen tillsammans med en film. Let me in.
Hel udda film, den va inte dålig, men inte den skräckis som jag hoppats på.

Det skulle tydligen vara den bästa amerikanska skräckfilmen på 20 år. Men mja..

Va uppe med tuppen imorse å körde thomas till jobbet, köpte toast på donken och sen hem igen. La mig igen och sov fram till 11. Sköönt och väldigt välbehövligt.
Ïkväll är de dags för sista vaccinations sprutan, you know, dom vi tog innan vi drog till thailand. Man ska ta en till typ 6 månader senare för att få livs långt skydd.

Nu ska jag återgå till tv:n och om jag orkar, städa lite. De ser ut som ett lermonster har lekt överallt här hemma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar