Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 13 augusti 2011

Way Out West.

Anledningen att uppdatering e så låg e ju att jag är på Way Out West i Göteborg. Är just nu på hotellrummet och tar de lugnt med ett glas vin. Har nyss ätit en brakfrukost bestående av både de ena och de andra. Lyssnar just nu på Rebecka & Fiona och försöker få Thomas att förstå att det är värt att vara uppe till 03 inatt för att se dom :P

Igår började förfesten inne på Emma och Pers hotellrum tillsammans med Emma och Jocke, hela gänget som vi åkte till Thailand med, där slank de ner tutingar (groggar), vin och cosmopolitan. Vi tog en taxi in stan, satt i parken och myste. Gick in för att se Robyn, på tok för mycket folk. (Festivalen blev slutsåld för ca 1 månad sen, och sedan släppte de 4k biljetter till som oxå tog slut). Det var trångt, folk överallt. Lite kaosaktigt.
Hade inte ätit något mer än en korv så under robyns konsert tuppade jag av, svimmade. Thomas lyckades fånga mig, få liv i mig å få i mig energidricka. Så jag kom upp på benen och jag tvingade i mig en hamburgare. (thomas säger att de var kraftigt blodsockerfall).
Och efter de mådde jag bra igen. Så vi såg/lyssnade på Thåström, jag va nöjd, fick höra de bästa låtarna. Och vi kollade en sväng på Prince.
På vägen hem gick vi om 7eleven och åt wok och drack en kopp te innan promenaden tillbaka till hotellet.

Hade en bra kväll trots allt. :)



(internet är skitsegt så de blir inga andra bilder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar