Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 26 augusti 2011

Lönen

Nu äntligen har lönen kommit in, så nu ska jag betala räkningar, dra på en shoppingrunda, köpa en utlandsresa och tömma systembolaget....
Eller nja, betala räkningar ska jag göra. Och imorgon ska vi på Gröna Lund. Inget annat är planerat för pengarna. :)

Igår gjorde min mens sig påminnd, satan vilket monster man kan bli. Inget är bra och man är ett totalt emo. Och Thomas fick ut för det. Han bara tittade på mig sorgset, bredde två mackor, pussade mig och åkte på jobb. En lite stund senare kom ett sms: "Jag älskar dig ja ;)"
Han e väl rätt go ibland ändå den där jag bor med.

Gänget från Malung kommer idag oxå, eller ja, de ska på kryssning idag. Så de kommer väl egentligen imorgon, har fortfarande inte riktigt fått någon rätsida på vilka det är som kommer riktigt, vet bara att det är sonny och simon. Sen tror jag att Thors skulle med och kanske Martens. De märks väl.
Dom ska nog möta upp oss på grönan när de kommer från färjan.

Såhär såg jag ut för ca 2 år sen när jag flyttade till sthlm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar