Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 2 augusti 2011

som en idiot.

Inatt har jag sovit tungt och lääänge. Okej, somnade inte förens kanske 3 någonstans, va vaken länge nog för att se Jerry Springer iaf. Vilket jävla tv-program alltså. De handlade om "mom stole my boyfriend". Helt galna människor, och alla som är med ser ut som idioter och hillbillys. Från de djupaste skogarna, typ där texas chain saw massacher utspelar sig.
Jag har iaf typ nyss vaknat, bara bakat lite kakor på fejjan.
Sitter i valet och kvalet om jag ska äta lunch eller frukost. Älskar ju frukost, men klockan e mycket, vi har knappt någon mjölk och inget mjukt bröd. Lutar nog åt lunch ändå. Kan äta mellanmål sen :P

Anledningen till att det är så lågt på bildfronten nu är att min kamera e borta. Inte nog med att jag tappade bort min ena sko på personalfesten, skon hittade tillbaka till mig dagen efter btw, så tappade jag även bort min kamera. Och min fina vän gustav skulle kolla hemma hos sig om den va där eller på jobbet. Men han har inte hört av sig något mer.
Idag ska jag ut på shoppingtur. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar