Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 23 augusti 2011

sviterna från bakfyllan...

Sviterna från min bakfylla sitter nog fortfarande i, jag e allmänt seg och jättetrött. Superhungrig och blir tokmätt på jättelite mat och sen 30 min senare e jag hungrig igen.
Städade iaf undan lite igår å kände mig nöjd med mig själv, åkte och skulle hämta thompa på jobbet, hamnade i dunderkö pga nån olycka. Thomas jobbade över och vi missade våran vaccinationstid på sjukhuset. Skit oxå.

Får fin besök på fredag beståendes utav, Malungs Finest, Sonny, Simon och förmodligen Martens.
Asnajs, blir nog skoj. Funderar på Gröna Lund med hela gänget, inkl. rumäner som vi lovat grönan till :)
Sonny snacka om nån kryssning oxå, men de återstår att se hur de blir med de.
Idag tänkte jag städa färdigt och kanske framställa nån kulinarisk måltid tills min sambo kommer hem från jobbet. Känner även för att baka, så vi får se om ett bullbak blir aktuellt.





Och btw, om ni undrar, jag är sjukt nöjd med min nya samsung :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar