Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 6 augusti 2011

saturrrrrrday

Hade en bra dag igår, pride var inte vad jag väntat mig men en dag med millan, utan barnen, var awesome!
Vi drack kaffe och myste på morgonen, ställde oss iordning.

Tog pendeln in till stan lagom till matdax, så vi gick till zanzibar och käkade lunch. Asgott :)
hängmörad biff med pommes och beasås samt tomat.

Gick runt inne på området, bara kollade på folk och alla utställningar. Satt på en uteservering och drack cider.
 Den röda ciderna va supergod, typ raspberry blossom eller nått.

Träffade Ted, som jag jobbade med på gokarten, en sväng oxå. Trevligt trevligt. Under dagen tog vi en sväng inne i stan och fönstershoppade lite, eller ja, vi gick mest runt och pratade. Satt oss och vilade på en bänk utanför apoteket.
vem kommer på dessa namn egentligen? redardex (för efterblivna tänder.)
Vi va inne i stan framtills ungefär 21. Va supertrötta bägge två, pga av det tidiga morgonen. Men de va en toppendag måste jag säga. 
När vi kom hem satt vi framför datan tillsammans en stund medans vi väntade på thomas som skulle hämta mig. Vi lyssnade på "var ligger landet där dom böjer bananerna" och "the duck song".


 

Va meningen att Sonny å Simon skulle komma ner idag, så vi skulle dra på kryssning, men de verkar inte som att de blir så. Jag e superpepp på att hitta på något och jag har en bra hår dag så de skulle väl bara typiskt om jag bara ska vara hemma :P 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar