Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 25 augusti 2011

storhandla.

Storhandling står på schemat idag.
Jepp, så vuxen är jag att jag storhandlar, har gjort det länge oxå :)
Man märker direkt vilken skillnad det är på att handla lite här och lite där istället för att ha en stor handling. Man tjänar mycket på de. Går iofs inte in lika seriöst som jag gjorde när vi bodde i malung. Men då hade jag mer koll på vad allt kostade vart. Vi hade bara två affärer i byn. Här finns de så mycket mer.
Ska även försöka få tag på en billig liten plattång och ett lås till cykeln.

Tänkte jag skulle betalat räkningarna nu oxå, men de sket sig ju när Thomas inte fått in sin lön. Håller tummarna för att den kommer in under dagen eller imorgon. Annars blir hela helgen skit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar