Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 26 augusti 2011

Kameran

Min kamera har hittat hem, hade förväntat mig en kamera full med roliga kort från en kväll jag inte minns.
Men nej, de fanns typ två kort, ett suddigt och en där man såg mig å Gustav. Dom bilderna kommer en annan dag. Kameran har jag nog oxå tappat, den är lite glapp i plasten sådär så att baksidan och framsidan inte riktigt sitter ihop så bra som de borde, och naturligtvis är detta vid on/off knappen så att det syns extra mycket.
Men men, den är hemma igen iaf och det känns bra.
Nu kan jag ju fota på Gröna Lund imorgon :)

Har bakat havreflarn idag. Dom vart supergoda, men de e svårt att misslyckades med det liksom.
Vi har rensat förrådet nu på kvällen och kollat på när rumänerna slaktat en ko som dog igår när den skulle kalva.

Sonny å gänget kom förbi en sväng, sa hej och självklart lämnade kameran. Båten de skulle åka med var full så de skulle åka tillbaka till uppsala och gå ut på stan där med Amanda och Bratt.
Men de kommer nog imorgon och ska med på Grönan.

Jag som är en tröttmössa tänkte bädda ner mig i sängen och kolla på film.

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar