Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 18 augusti 2011

bilförsäljare.

Idag har jag agerat bilförsäljare, och sålt en bil. Jag har även agerat frisör, och satt i ett par slingor löshår på mig själv. Jag har varit kock, ugnsgratinerad falukorv med rotmos. Jag har varit miljöhjälte och sopsorterat.

jag har även försökt att uppdatera flera ggr under dagen, men de har inte alls fungerat. Blogger har krånglat jävligt mycke på slutet tycker jag, kanske ska ta och byta igen ändå. Tål att funderas på.

Såg en film igår oxå, The Mechanic.
Helt okej film faktiskt. Inte alls lika bra som de andra vi sett, men de va nog bara för att jag inte fick välja film. 

Till helgen blir de nog kräftskiva :)

Btw, jag e kär....
Blondinen e sjuukt het!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar