Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 3 augusti 2011

numero 501.

mitt förra inlägg va nummer 500. Lite coolt, faktiskt.
Sitter här å önskar att jag låg å sov istället, somnade sent och vaknade tidigt. Men istället för att sova så sitter jag här och längtar efter lite närhet och massa mys. En arm runt mig, en kram bakifrån när man minst anar. En puss i nacken.

Har kollat på nya PPR filmen (PPR II) å jag måste säga. Whay to go Sonny, nice one! :) 
Tyvärr ligger ju inte filmen ute på nätet offentligt eftersom han inte kunde ladda upp den någonstans. Den är ganska lång, ca 40 min. Går inte att ladda upp den här heller, den blir avvisad av servern.
Det är iaf en massa ihopsatta klipp från varierande tok, fyllor och diverse motordrivna fordon. Helt i min smak. :)
HÄR är en länk till första filmen PPR the Movie.

Denna dagen har jag tänkt att spendera på stranden med mig själv. Eftersom mina vänner jobbar eller bor på annan ort så får man roa sig själv. Sola och bada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar