Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 31 augusti 2011

så mycket bättre.

Idag mår jag så mycket bättre, nacken känns nästan inte alls.
Har precis tryckt i mig frukost och ska snart gå ut och kolla ifall de e punka på cykeln, e ed inte de så ska vi strax ha en dejt, cykeln och jag alltså.

Hade en liten "diskussion" på msn igår om vad man vill göra med livet, vad man ska göra för att inte ångra något senare. Och jag måste säga att jag är så väldans glad att jag har de människorna jag har i mitt liv, mina vänner kan nog inte förstå hur mycket de betyder för mig. Tror inte jag visar de nog mycket faktiskt. Eller jag visar nog att dom är betydelsefulla, men inte hur mycket de betyder. Underbart säger jag bara underbart! Ni är bäst! De flesta av e. Höhö.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar