Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 25 augusti 2011

kvällen

Har storhandlat så nu e kylskåpet överfyllt igen.
Men fortfarande ingen lön på Thomas konto, enligt hans arbetsgivare har det blivit något fel och den ska finnas på kontot senast imorgon. (ingen utav thomas kollegor har heller fått lön). Så de återstår att se om det finns pengar på kontot imorgon. Håller iaf tummarna.

Thomas är iaf på sitt andra jobb nu, det nya jobbet. Det heter (kommer inte ihåg) teater och nöje, typ så heter de. Det är iaf med en massa aktiviteter, de håller på med allt ifrån 5-kamper till barnkalas och grejer. Typ hyr ut utrustningen, t.ex. hoppborgar och annat.

Jag har intagit kvällsmat och ska strax lägga mig och kolla på Kill Bill 2, pga att de e skit på tv:n.
Bakade en rulltårta idag, känner för att baka hela tiden, men de funkar ju inte. Vem ska äta upp allt. Jag vill ju inte ha de. Inte speciellt mycket utav de iaf. Har ätit typ 2-3 bullar. Och sen smakade jag 1 bit av rulltårtan. Jag vill bara baka, inte äta. wierd. Brukar ju vara tvärtom egentligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar