Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 28 augusti 2011

En helt vanlig söndag.

Alla papper är där dom ska. Maten är i magen, efter mycket gnäll från Thomas, som självmant tog på sig att fixa mat idag, men på affären tappade han lusten och ville aldrig mer äta.
Matvrak som jag e, gick jag inte med på det. När vi väl kom hem blev han besviken (och uppgiven) över att vi inte hade krossade tomater eller tomatsås. Så jag förklarade fint att sånt kan man göra själv, så han fick ta sig en grogg å sura lite medans jag grillade kyckling, kokade pasta och gjorde tomatsås.
Han e som ett barn ibland den där mannen jag bor med :P

Nu ska jag göra chokladbollar och kolla på tv :) söndagsmys!



Ni får en bild till oxå, denna skickade Millan till mig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar