Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 28 augusti 2011

Tröttmössa.

Idag är jag en tröttmössa, inte riktigt sova trött, och sliten skulle jag inte heller kalla det. Utan jag e bara allmänt slak. E nog mensen som gör sig lite påminnd oxå, blir alltid tröttare när jag e inne på dem dagarna.

Hade skoj igår iaf, vi kom in till grönan på eftermiddagen. Åkte karusell, drack öl, åt god mat och umgicks med underbara vänner.
Kom hem runt 01 på natten, somnade vid 2. Och vaknade 08:30 imorse. Så de kan oxå ha nått med min "slakhet" att göra.

Just nu sitter jag å rensar och sorterar papper. Har kommit på att vi bor för litet för att ha o-ordning. Det går liksom inte att man ska fylla upp alla lådor som finns med papper. Så nu ska skiten in i pärmar.
Och eftersom pappersarbete e så tråkigt så tyckte jag att nu va en ypperlig tidpunkt att uppdatera bloggen lite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar