Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 7 maj 2011

comsopolitan

Sitter just nu å försöker få så mycket gala-känsla man kan få i skogen ute i skesta. Med en cosmopolitan i handen och fläckvis en Millan i mobilen. Har frågat ut henne om allt, hur de ser ut, vilka som är där, hur hotellrummen ser ut och vad dom ska äta för mat.. :P
Lagom avundsjuk (fortfarande :P)
Men jag är jätteglad att Millan gick dit och jag hoppas verkligen hon får den underbara gala-kvällen hon förtjänar! För där har ni en mamma med en ängels tålamod som inte får speciellt mycket gala i sin vardag. Men hon förtjänar massor av gala för hon e en sjuhelvetes till bra mamma och den underbaraste man kan önska sig som vän :) Min vän, hon e bäst! Finns inget annat ord som kan beskriva henne. Är faktiskt stolt över att få kalla henne min BÄSTA vän. En människa som alltid är positiv, och, försöker, att inte ta åt sig av allt de negativa runt henne.
Önskar jag kunde dela denna kvällen med henne, men det får vänta tills framtiden när jag är en mamma med en blogg och får gå på galan :)

Jag hoppas även att alla efter denna gala kommer att ge Lina (gammalfjortis) och självklart alla andra som bidragit till gala, det tack de förtjänar för att jag tror faktiskt att de lyckats planera en utomordentlig kväll för alla mammor :D

Ska försöka hitta min sambo och krama lite på honom :)

Lycka till alla mammor och ha skoj ikväll :D <3

1 kommentar:

  1. Du är väl fan den bästa man kan ha! sluta få mig att gråta så där fult hullkande hela tiden ;) Älskar dig vännen! PUSS

    SvaraRadera