Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 20 maj 2011

svärfar

Svärfar å Lelle, pappa till en av ägarna till kända Salong Betong.
Svärfar var väl sådär lagom på lyset och stackars Lelle fick köra. Har inte hunnit med så mycket faktiskt. Ätit och varit social, ska strax kasta mig i duschen och sen marsch i säng och tok-sova. Försöka vara lite piggare imorgon än vad jag varit idag.
Å jag måste göra något åt alla dessa myggbett jag har på benen, blir bölder direkt som jag kliar på å då blir det blåmärken och slutresultaten ser för jävligt ut.
Så mannen i mitt liv kom fram till att getingar inte funkar nå vidare då hela mitt finger håller på och ömsar skinn, å myggorna får jag bölder av. Ska nog hålla mig inomhus resten av sommaren :P
Inte att det blivit någon fotografering av hur hemmet ser ut nu heller.. Skärpning på mig. Ska försöka hinna med det imorgon, för mycke folk här nu för att kunna få till några kort.

Nu blir de duschen sen god natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar