Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

fredag 20 maj 2011

Design

Ville byta design på min blogg men just nu känns det som det blev kattlåda av allt. Så är det när tekniksinnet och tålamodet inte räcker till.. Fan oxå.
Får nog ta hjälp av Millan eller nått, hon e lite mer tekniskt när det gäller sånt här... :)
Ska nog sätta mig någon dag och försöka knåpa ihop något...
Har ju inte så stora krav, snygg design å lättläst font.
Jobbar ju idag, precis som jag ska göra hela helgen, men eftersom de va en massa dötid nu efter en stunds effektivt fixande tyckte jag att jag var värd en paus.

Börjar sakna min familj massor. Har inte träffat dem sen i februari. E ju en hel evighet. Men den 9:e Juni styr vi kosan upp mot dalarna igen. :)
Så jag beställer fint väder tills då :)

uppdaterar mer när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar