Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 15 maj 2011

Hedlandet

Vi åkte till Laxne och tittade på bil och sedan drog vi på road trip, åkte förbi en skylt som det stod "Hedlandet" på. Jag undrade vad det var och Thomas sa "billiga kläder, vill du åka dit?" Of course!
Vi åkte dit och shoppade, jag hittade en skjorta plus annat till hemmet, thomas blev 2 t-shirtar och ett par jeans rikare. Sedan åkte vi småvägar tillbaka till södertälje och thomas förklarade vad allt var och så, då han praktiskt taget är uppväxt där då hans farmor och farfar bodde där.
Vi kom inte hem igen förens flera timmar senare, jag gjorde lasagne och åt mig verkligen proppmätt. Tog en likör 43 med mjölk till efterrätt :)
Nu kollar jag på en av världens bästa filmer; PS. I love you. (reklam just nu)
Ska återgå innan den är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar