Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 7 maj 2011

jobb

imorse vaknade jag inte inte av mig själv. Satan i gatan va trött jag var när Mannen i mitt liv skulle kliva upp. Oj oj oj, ögonen åkte ihop flera gånger. Han va in och petade på mig flera ggr, tillslut precis innan han drog till jobbet lyckades jag mangla mig ur sängen..
Nu sitter jag här å har precis tryckt i mig en portion gröt, som inte alls va lika god som den igår.
Note to self: köpa lingonsylt.

Gick hyfsat bra på jobbet igår men kom inte hem förens ca 23:00 igår, kan bero på det att jag e så trött idag. Tröstar mig med att jag bara jobbar två dar nästa vecka.  Så då kanske vi kan få klart köket, det har stått väldigt stilla nu när vi har jobbat bägge två. Å eftersom min karl har jour idag igen så kommer det förmodligen att stå väldigt stilla denna helgen oxå.

Är sjukt avundsjuk på Millan som ska på mamma-blogg galan idag. Verkligen sjukt avundsjuk. Hade en stark tanke igår på att adoptera ett barn, men de kändes lite drastiskt så tankarna gick över till fadder, då är man väl ändå en slags mamma.. eller? Thomas tyckte att jag kunde vara mamma till Millan, okej hon är ganska kort men vi är ju faktiskt lika gamla så de går ju inte.
Hur som helst, jag har inga barn nu så de blir ingen gala. När jag skaffar mig egna barn ska jag gå varje år :D

Nu ska jag gå ut å starta pärlan och dra till jobbet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar