Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 10 maj 2011

Strax sovdax.

Nu e d snart dax att sova igen, dagen har ju som planerat spenderats med Millan. Vi drack kaffe i solen å grämade oss för att börja spackla, men när vi väl kom igång ville vi inte sluta kladda med allt spackel, men då var vi ju redan färdiga :p
Efter spacklingen blev de lunch i solen, och de bilderna ligger på min kamera så dom kommer nog upp imorgon.
Fick komma på den efterlängtade intervjun idag oxå, anledningen till mitt förra inlägg. Vill inte berätta för mycket innan jag talat med alla inblandade först. Vilket kommer att hända idag eller imorgon :) men allt ser väldigt positivt ut i mina ögon :)

Åkte förbi Ikea på vägen hem, vi håller ju som sagt på att renovera köket och har super problem med att hitta skåp som passar oss och vårar kök. Allting är för djupt, vi vill ha något som inte sticker ut så mycket från väggen, samt att vi vill ha vitrinskåp. Så har ni några tips så uppskattar vi det.
Testade även grillen vid Ica idag, supertrevlig personal och tok-god mat :) Hade faktiskt inte så hög förväntan men detta var ju toppen :) samt att de har ju vansinniga rättigheter så vi ska väl ta nån kväll här framöver och testa kvalitén på baren oxå :p
Nu ska jag kramas lite med min sovande Karl :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar