Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 30 maj 2011

home again

Åsså e man hemma igen, seg dag på jobbet idag, Å morgondagen kommer förmodligen bli ännu segare, om inte tråkigare...
Älsklingen håller på med maten, köttet ligger på grillen å curly friesen är i ugnen :)
Själv sitter jag här med ett glas pepsi och är mest trött.
Det håller på att planeras en återträff för alla nior i min årskull. Det är trots allt 10 år sen vi gick ur nian  (va de verkligen så länge sen?)
Jag skulle hjälpa till att bjuda in folk i evenemanget men satt länge och kollade igenom mina fb-vänner och funderade och funderade, blev osäker på vilka som gick i nian samtidigt som mig. Det var då jag kom underfund med att de faktiskt var 10 år sen. Helt galet va snabbt tiden går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar