Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 4 maj 2011

inget alls

jepp, idag har jag knappt gjort något alls känns det som. Legat i sängen, ätit godis och läst bloggar, surfat runt på nätet. Beställt blonderingsspray till mams. Hittat en annons på ett kök som jag ska köpa ikväll, diskat, dammsugat, torkat av dörrarna med färgtvätt. och tvättat hela dagen. Jag har visst gjort nått idag, men varför fan känns det som att jag inte gjort det då. :S
Bäddat rent i sängen å målat naglarna har jag oxå gjort.
Å Millan har fått mig att fastna i Fokis blogg.

Ska åka å kolla/hämta köket vid 20 ikväll. Få se om min karl ska med eller om jag ska försöka få tag på någon annan som kan hjälpa mig bära. Han skulle tydligen eventuellt jobba över idag.
Uppdaterar mera senare, upptäckte att det är "vad blir de för mat?"...
älskar matlagningsprogram :D

1 kommentar: