Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 5 maj 2011

I sängen.

Ska strax försöka sova. Tänkte bara avsluta dagen med ett inlägg.
Desto mer jag läser fokis blogg desto mer längtar jag tillbaka dit, skulle jätte gärna flytta dit jag med. Landet är verkligen helt underbart. Men det är mycket som jag önskat vi hade hunnit med, både att se och göra. Men vi har ju hela livet på oss :) Men just nu har jag lyckats fastna i ett matlagningsprogram som spelas in i Afrika, å de vore en dröm att få åka dit. Afrika är ju så stort och med mycket mångfald. Det finns ju allt där å jag vill se allt ifrån Kapstaden till ja, allt. Har börjat kolla runt på nätet om vad man måste fixa för att kunna åka dit, med visum och så. Ett annat stort dröm resmål för mig är Australien och nya Zeeland, dit vill jag åka för att se alla djuren och naturen.
Så nu ska jag sova och drömma om andra länder än Sverige :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar