Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 18 maj 2011

innehållslöst

Har haft två väldigt innehålls lösa dagar, jobb jobb jobb jobb. Dagarna börjar bra, mitten e värst och att komma hem är underbart! längtar så sjukt mycket tills detta är över. Till mitt nya jobb.
Idag har jag fäst handtagen till våra köksskåp. Hittade ingen borrmaskin imorse, fick ringa Thomas, sedan leta efter en borr för att upptäcka att skruvar som följde med inte var långa noga. Så jag skulle bege mig till Byggmax, men jag hittade inte utan fick ringa Henke, som snällt förklarade vägen för mig. Men de hade inte rätt skruv/spik. Spruv :)
Utan fick tipset att åka till K-Rauta, men lyckades inte hitta dit heller så jag fick ringa Millan så hon fick förklara vägen dit. :P
Där hittade jag rätt :) Så efter många om och men kom dom där handtagen kom på plats. Ska ta lite bilder senare idag. :)
Ska ta ett ryck här hemma och städa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar