Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 11 maj 2011

en ny dag.

Frukosten är avklarad. Har hittat kablar till min mobil och fått in alla bilder från den. Just de, kamerabilderna var det oxå.
Gick upp med tuppen imorse, eller rättare sagt med mannen i mitt liv. 05:50 ringde hans väckarklocka. Ingen idé att somna om då jag redan varit uppe och stojat med honom. Letade efter en mobil-laddare till bilen imorse, fick för mig att jag hade en i handväskan jag använt förut, men istället för att hitta en laddare hittade jag 50 en-kronor.. :S blev ju lagom förvånad.
Har suttit hela morgonen och spelat cupcake corner och läst bloggar.
Ska strax börja fixa iordning mig så jag kommer i tid till jobbet, måste komma ihåg att kolla oljan på bilen oxå :)

Nedan är bilder från igår.
 Min och Millans balkong-lunch efter spacklingen.
 Och nedan en bild på klänningen jag hade på mig igår, första gången jag använde den i sverige :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar