Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 31 maj 2011

Mammas present

Idag kom presenten till mamma med posten. :) Å jag blev superglad, vilket fint paket! Hon hade målat blommor på det :)
Sen öppnade, slet upp det, och i ligger det en present till mig med  :)
"här får du en grej du inte hade väntat dig" står det på bandet :) Och i påsen låg det lila macarons-örhängen :)
(bilden är lånad från hemsidan) Allt gör hon själv denna Lisa som jag vill höja till skyarna :) Fick med en liten hand som det är stansat "hand made" på :)
Här är allt som var i kuvertet, och på det bruna paketet kan man se den lilla handen :)
Detta paketet fick mitt redan bra humör alldeles alldeles strålande :D

Mitt bra humör började redan när jag nästan var hemma då kossorna hade kommit ut mot vägen, fast fortfarande i hagen :) Dom är ju så sjukt söta! stannade och pratade med dom, så det blev mass-ko-samling vid min bil och alla stod och glodde när jag pratade med dem :)
Dom har liksom för mycket hud som dom e alldeles skrynkliga i pannan och runt öronen, så himla gulligt :) Dom här kossorna gör mig så GLAD! :)
Nu ska jag stressa på mannen i mitt liv som lagar mat, e ashungrig :D

1 kommentar:

  1. Nämen va roligt att du blev så glad! Får jag länka inlägget på fanpagen? Du kan ju svara på febban :)och va underbart ni verkar bo, nära kossor och allt!

    SvaraRadera