Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 25 maj 2011

finally :)

Äntligen kan jag komma in igen, försökte logga in sista gången vid 22 igår innan de blev kladdkaka och mys framför filmen. :)
Nu kan jag lägga ut kladdkakan som den ska se ut :)
Ganska likt va? Får nog pimpa till min lite :P Recepteten finner ni här
Det är söta Jennie Benjaminsson från Sveriges Mästerkock som knåpat ihop det. Gå in å ta en kik på hennes hemsida och alla smaskiga recept.

Igår införskaffade jag en present till Mams oxå, det får bli en morsdag/födelsedags present till henne, eftersom jag inte kommer att träffa henne förens den 9:e eller 10:e Juni. Och då har både morsdag och hennes födelsedag varit. Första gången jag träffar mamma sen i februari så det ska bli jätteskoj! :) Eftersom hon ibland är in å kikar här så lägger jag inte ut nå bilder. Dom får komma sen när presenten är i hennes händer.

Va ute på en promenad igår, hälsade på hästarna och så. Ganska mysigt faktiskt. Hade ett videoklipp på fölet, men de verkar inte som att det funkar att ladda upp nu.

Idag är det back to work igen. Känns inte speciellt skoj, då jag får updates om vad som händer och vad som sägs när jag inte är där.
Måste lämna tillbaka filmen, despicable me, innan jag åker så nu e de dax att pysa. Avslutar med en av de roligaste reklamerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar