Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

söndag 22 maj 2011

hemma

jag är hemma och jag är massa trött.
Den där mannen jag bor med är och handlar mera leksaker så det ekar tomt här hemma. Ingen mat klar, inte städat. Va har jag för hemmafru egentligen? :P

Tog faktiskt en dans med snabeldraken när jag kom hem, ugnen är på värmning och jag ligger i soffan med datan på magen. Livet e fantastiskt ibland, dessa småsaker. :) Och det nya vardagsrumsbordet funkar toppen som fotpall, bekvämlighet 9 av 10 fårlortar. :)

tänkte jag skulle lägga upp en bild, eller 9 på fårlortar. Men detta var vad jag fick fram när jag googlade det. Jag är skeptiskt.

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA fan vilken humor :D Länkar till detta inlägg i min blogg :D

    SvaraRadera