Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 23 maj 2011

som jag lovat.

Här kommer lite bilder som jag lovat om och om igen att visa.
vi börjar med baksidan på min  rosa tröja som jag lovade här att jag skulle lägga ut.
Vidare så lovade jag ju lite bilder på hur hemmet ser ut just nu, eftersom vi renoverar å grejer så är de ganska rörigt..

 Bilden ovan: supermörk, men här sitter vi och äter. Panel ska upp, väggarna ska målas och gardiner fattas.
 Bilden ovan: Det ska kaklas och sättas upp ett vitrinskåp där och så självklart en fläkt.
 Bilden ovan: Ska inte alls ligga sådär mycket verktyg å annat skit där, utan detta ska vara kryddhylla samt hylla för annat smått å gott man behöver när man lagar mat.
 Soff-hörnan, väntar på en tv-bänk eller nått så att tv kan flyttas hit också, just nu ligger vi i sängen och kollar på tv. Vill gärna flytta den till soff-delen av rummet. Samt att väggarna ska målas och ev. byggas om.
Här är två nya skåp, ska även upp ett tredje likadant. Här har vi filmer och annat. Det mesta är figurer och annat som vi köpt i thailand. 
Som ni märker är det mycket projekt på gång. Synd att jag inte har några bilder från hur det såg ut innan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar