Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

onsdag 7 september 2011

Dagen det skulle hända.

Idag är dagen jag skulle ha ork att uppdatera hela malungsresan för er. Samt de få dagarna jag varit hemma. Idag har jag tagit ut min energi på ett enligt mig extremt skitigt hem, som på något vis hänt under de dagarna jag varit borta. Tack för den. Dammsugaren och tvättmaskinen går varma. Sängkläderna är urtagna.
Och jag känner mig pepp på en cykeltur, men först lite hemma-träning som vanligt.
Jag kommer liksom på nu att man ska vara fit till beachen, så nu jävlar om jag inte e killer-awesome till 2012. När världen ändå ska gå under och man ska dö, så lär man ju vara snygg. Höhö.

kan man ha detta som mål månntro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar