Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

lördag 17 september 2011

efter jobbet.

Idag har jag fått betalt för att äta gratis på donken, leka kurragömma på Gallerian och hänga på stan. Hela jävla dagen, sweet! :)
Mitt jobb e rättså awesome :P
Personlig Assistent FTW.

Men nu e jag trött faktiskt. Blir inte mycket till grillpartaj för mig, tänkte gå upp va lite social och säga hej en sväng. Sen bara ta de lugnt med mig själv. Drack ju ett glas vin igår å vaknade med huvudvärk :P fast det kan ju oxå ha berott på att jag inte sovit sådär överdrivet många timmar inatt. Låg vaken till typ 3 eller nått, åsså ringde klockan halv 9 imorse.

Köpte en deal igår, från Eniro Deals. En bodyscanning, så jag ska boka en tid för att gå dit å scanna mig :P
Detta ingår.
  • En bodyscaning som ger dig följande information:
  • Fettprocent (i armar, ben och överkropp)
  • Mått på ditt bukfett - de farliga "osynliga" fetterna
  • Förbränning av kalorier
  • Muskelmassa (i armar, ben och överkropp)
  • Din metaboliska ålder - hur gammal du är i kroppen
  • Mängd vattenprocent
  • Fysiska kondition
  • Din benmassa
  • BMI och ditt Personliga Proteinbehov räknas ut
  • Personlig plan med information om kost och motion
  • Besöket tar ca 45 minuter, inga förberedelser krävs
  • Goodiebagen innehåller bl.a. produkter från Herbalife (Värde ca 150 kr) och kan ej bytas mot kontanter 
Kommer att bli sjukt spännande att få veta hur de ligger till i kroppen. Allt detta för endast 99pix. lätt värt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar