Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 8 september 2011

tankarna flyger runt

Allt går runt i huvudet på mig. Kanske behöver jag en förändring. Eller kanske, jag vet att jag behöver en förändring. Men hur stor och vad ska jag förändra?
Jag tänker inte fråga mig själv vad jag kan förändra, för det är mitt liv och jag kan förändra allt. Mitt liv, mina beslut, mina förändringar. Stora som små.

Det enda jag vet just nu, är att jag längtar så mycket efter något som inte finns här. Något som jag inte kan finna här. Och det skrämmer mig, är så osäker på allt.
Den rädda lillan flickan, hon som finns där inne, inne i mig. Hon som en gång var stark och trodde på sig själv, som ingenting eller ingen kunde förstöra. Hon blev förstörd och sån här längtan skrämmer henne nu.
˙ǝɯ ɹǝʌo llɐ spɹoʍ ǝɥʇ

˙ǝɯ ɹǝʌo llɐ spɹoʍ ǝɥʇ (clipped to polyvore.com)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar