Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

måndag 19 september 2011

lite hårdare.

När man missat träningen en dag så får man kämpa lite hårdare dagen efter, och nog fan har jag gjort det. De bara dryper av mig nu. Men skönt som attans. Och man märker det, bara efter ett par dagar hur mycket mera man orkar. Första dagarna klarade jag knappt en armhävning, nu klarar jag många flera. Samma sak med konditionsdelen, e inte lika jobbigt där heller.
Men nu har jag kört klart detta passet, ska köra det i 10 dagar sen ska jag trappa upp. Är inne på dag 6 nu.
Men jag funderar på att eventuellt fuska lite när jag är i malung, vi får se.
Har iaf tänkt att jag ska trycka in en promenad mot sen eftermiddag/kväll oxå. Innan de blir mörkt.

Nu e de dags för duschen, lite mellanmål. Och sen ska jag se en film.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar