Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

tisdag 13 september 2011

Första dagen.

Idag blir första dagen på mitt nya jobb. Eller det är egentligen en testdag, vill jag kalla det iaf. Har ju bara varit på en intervju. Men föräldrarna verkar ha bestämt sig. Pappan ringde imorse och sa att en av de nuvarande assistenterna har fått fulltid på sitt andra jobb, så hon kommer att sluta nästa vecka. Då får jag ta alla hennes timmar om jag vill. Låter toppen i mina öron :) Och jag gillar faktiskt att det bara är kvällar och helger, har inte sett några dagar jag ska jobba än, men det får jag nog se när jag börjar 16:30.

Idag har jag börjat med mitt nya träningspass, asbra! Toppennöjd, känns i hela kroppen. Hur gött som helst :)
Fitforfight! Och sen när pengarna börjar rulla in hoppas jag kunna börja på gym oxå.

Spenderade morgonen med Mamma i telefonen oxå, lyssnade på hennes funderingar angående operationen och allt, och hon e inte ett dugg orolig, hon önskade att hon kunnat göra den igår. Så då ska väl jag försöka att inte vara så orolig heller.

pratar med mams <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar