Life is not about waiting for the storm to pass..
It´s learning how to dance in the rain!

torsdag 29 september 2011

samtal

Äntligen har jag ringt till dom där på healthzone.
Jag beställde tandblekningspennor, ett pröva på kit för 69:-. Förra veckan kom ett paket, tack för ditt fortsatta abonnemang och ett faktura på 537:- .. öööhm? Och i måndags fick jag en påminnelse på mitt välkomstpaket med en påminnelseavg på 50:-, alltså totalt 119spänn för något jag inte fått.
Ringde dom idag, och sa att jag inte ville betala för nått välkomstpaket eftersom jag inte fått det.
-Är du säker på det? säger skåningen i telefonluren...  Öh, ja. Jag är säker, skiten har inte kommit. Hade jag ringt isf? Efter många om och men så behöver jag inte betala välkomstpaketet, som jag då inte fått, plus att han drar av 69:- av den andra fakturan. Plus att han sa upp abonnemanget, så om jag är nöjd och vill fortsätta så får jag höra av mig. Tack så mycket, väldigt snällt :) Mycket strul med paketen, men servicen på telefon va bra!

Har packat ur min väska nu på morgonen oxå. Nu tänkte jag gå igenom lite tidningar, så jag kan kasta dem sen.
Nån som vet om man kan lämna in sina gamla tidningar nånstans eller om dom bara är att kasta?
Tänkte om nån ungdomsgård eller nått vill ha dom. Är gamla cosmopolitan, solo, glamour och vecko revyn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar